7.7.13

der untergang

bugün sakal tıraşı olmak için ankara/kızılay'da bir berbere gittim. sakalı da yaklaşık 40 gündür kesmiyorum. oldukça uzadıydı. uçları kızarmıştı, turunculaşmıştı neredeyse. neyse ben gece 2 gibi aniden gelen yakışıklılık hissi sebebiyle memnundum sakalımdan; fakat aslında terörist gibi göründüğümün de bilincindeydim. üç ay sakal kesmeme yeminimi bozdum 'ufak' bir moral bozukluğuyla. 

sonra berber sakalı makineyle aldı. açıldı yüz. berber abi "iyi ya gençmişsin, sakal adamı yaşlı gösteriyor" dedi. ben "kaç gibi gösteriyorum ki" dedim. "bizle filansın herhalde" dedi. "sen kaçlısın" dediğimde benden 7 yaş büyük olduğunu anladım. 1983 nereeee, 1990 nere amına koyum ya. bir de bunların meslekte büyük göstermek iyiymişmişmiş, insanlar buna tıraş olmak istememişmiş zamanında küçük gösterdiği için. 

birberberbirberberegelberaberbizberaberbirberber abi,

büyük göstermek sucks.
çökmek rocks.

Hiç yorum yok: